18.12.04

Friday Night Fever

Eis que CALEXIco., mais uma vez muito bem acompanhado, se joga na noite de POA. Um dos pontos altos foi a reunião megérica . Esta guria é uma fofa, como quase todas que nascem sob o signo de peixes. Todo mundo do bem.
Saldão: três festas totalmente diferentes. Para descrever melhor, olhem o que tocou nas funções:

Festa 1, a baga:

Gretchen - Conga, Conga, Conga
Magal - Meu Sangue Ferve Por Você
RPM - Rádio Pirata

Festa 2, pocket rave

Nina Simone - Sinnerman (Felix Da Housecat vocal mix)
Mais Fatboy Slim, Gabriel & Dresden e coisas da moda;

Festa 3, tradicional sexta de POA

Madonna - Music (Robbie Rivera vocal mix)
OMD - Pandora's Box (long long way)
Depeche Mode - Enjoy The Silence ( era remix, mas não reconheci qual)

E não é que sexta-feira é dia de dar jacaré? Vou jogar no bicho semana que vem, juro!

O Nino ia adorar a função.

...e na minha cabeça toca Aretha Franklin cantando ANGEL.

I got a call the other dayIt was my sister, Carolyn, sayin
"Aretha, come by when you canI've got somethin I wanna say".
And when I got there she said
"You know, rather than go through a long drawn out thing,
I think the melody on the box, will help me explain"

Gotta find me an angel, to fly away with me
Gotta find me an angel, ooh and set me free
My heart is without a whole, I don't want to be alone
I gotta find me an angel in my life, in my life

Too long have I loved, so unattached within
So much that I know that I need somebody so
So I'll just go on hoping that I find me someone
Find me an angel in my lifeIn my life

I know there must be someone, somewhere for me
Oh I lived too long without the love of someone
And there's no misery ooooooh oooh like the miseryI feel in me,
gotta find me an angel in my life(He'll be there now don't you worry)
My life (keep lookin and just keep cookin)
My life (he'll be there, now don?t you worry)
My life

Um comentário:

  1. Anônimo2:55 PM

    Adorei tu teres vindo, negrinho.
    E a semana que vem tem mais, que eu não sou palhaça!
    Beijo, Ro.

    ResponderExcluir