31.3.06

O CAÇULA ASSASSINO

Moloko Velocet



Tem horas que não sei, não...

**

Eu sou tão cínico, tão crítico que...

**

Putz, está difícil terminar um pensamento. Vamos fazer um trato? Deixe você alguma coisa de útil, bonita, gostosa de ler, interessante pra mim. Eu estou exausto de tudo, desculpem.

**

The youngest was the most loved
The youngest was the shielded
We kept him from the world's glare
And he turned into a killer
Retroussé nose
Turned up and mischievous
Forget-me-not eyes that cried if we ever left his side
There is no such thing in life as normal
There is no such thing in life as normal


Morrissey - The Youngest Was The Most Loved - do álbum novo, Ringleader of the Tormentors


Hoje eu estou perigoso.


2 comentários:

  1. Anônimo1:26 AM

    "I´m a child running
    with open scissors
    my eyes are bandaged ..."
    (Charles Simic)
    +
    "Who´s gonne grieve
    when you´re gone ...?"
    (Mark Lanegan)
    +
    "We´re all afraid"
    (Lake Trout)
    +
    "One day we will put it all
    behind, we´ll say that was
    just another time, we´ll say
    that was just another day
    just another day
    on earth"
    (Brian Eno)
    bjos
    taz.

    ResponderExcluir
  2. Anônimo1:27 AM

    ps. gonna (mark lanegan)
    bjos 2 -taz.

    ResponderExcluir